שיפוץ מהיר, חופשה ברגע האחרון, רישום ללימודים, אירוע משמח – הם רק חלק מהמקרים שבהם אנחנו רוצים להיעזר בהלוואה. התרבות הישראלית שבה אנו דורשים כאן ומיד אנחנו רוצים להיעזר בהלוואה. התרבות הישראלית שבה אנו דורשים כאן ומיד מביאה אותנו לפנות פעמים רבות לחפש אחר הלוואה אטרקטיבית, שכן לא תמיד מסגרת הבנק מאפשרת את הגמישות הרצויה וגם אם כן, הריביות גבוהות והמסגרת מוגבלת, ולכן פתרון חלופי ויעיל הוא הלוואה חוץ בנקאית.

אבל לפני שרצים לקחת הלוואה, חשוב להכיר את התנאים הסובבים להלוואה, כיוון שחשוב שההלוואה תתאים לצרכים שלכם לאורך זמן ותאפשר לכם את החופש והגמישות הרצויה.

לקחת הלוואה מהירה – בחכמה

נכון שלעיתים אנו זקוקים להלוואה מידית ומהירה, הרי חברות רבות מציעות לנו לקחת כאן ועכשיו הלוואות ללא ערבים, פשוט למלא טפסים ולקבל כסף לחשבון, וזאת בניגוד לפרוצדורה הארוכה דרך הבנק. אולם, חשוב להבין כי יש צורך לקחת הלוואה בחוכמה, בתנאים פשוטים וברורים, ממש כפי שמציעה חברת “בלנדר”, הלוואות חברתיות, עם מחירים הוגנים בתהליך פשוט, מהיר וקל.

המיזם הידידותי של חברת בלנדר מאפשר לכם ליהנות ממגוון יתרונות:

ממשק פשוט ונוח – תהליך לקיחת ההלוואות פתוח עבור כולם דרך ממשק ידידותי ונוח דרכו ניתן למלא פרטים אישיים, הרי אין צורך בפקידים מעונבים כפי שאנו רגילים לראות בבנק ובהוצאות האינסופיות של אחזקת משרדים ממוזגים ומפוארים.

ללא בירוקרטיה מסובכת – ההלוואות החברתיות דרך בלנדר מתבצעות במהירות רבה דרך אתר האינטרנט של החברה, ולכן אין צורך בבירוקרטיה מעייפת והבאת מסמכים רבים על מנת לקבל את ההלוואה. פשוט ממלאים פרטים באתר בכל שעה ומכל מקום.

ללא חסימת מסגרת האשראי – מדובר בהלוואות חוץ בנקאיות, שלא חוסמות או משפיעות על מסגרת האשראי בבנק או בכרטיס האשראי כפי שנהוג בלקיחת הלוואות מול בנקים או חברות האשראי. כך, תוכלו לשמור על מערכת היחסים שלכם עם הבנק ללא שינוי.

אין צורך לצאת מהבית – בעידן המודרני אנחנו רגילים לבצע כל פעולה אפשרית דרך הסמארטפון או המחשב, כולל לקחת הלוואה. פשוט לשבת רגל על רגל בסלון או במשרד ולהגיש בקשה להלוואה.

הלוואות חברתיות – כולנו אוהבים להיות חברתיים, ולכן גם כאן ניתנת לנו האופציה הזאת. תוכלו להגיש ולקבל הצעה להלוואה או לחלופין אם יש לכם כסף פנוי פשוט לתת אותו למי שזקוק לו ולקבל ריבית הוגנת לשני הצדדים.

חזור לבלוג >>