הוראת קבע – הסבר קצר על שיטת התשלום

לקוח שמבצע הוראת קבע נותן הוראה לבנק כך שהוא יקבל את דרישת התשלום מגוף כלשהו ויעביר אליו כספים מחשבון הבנק שלו. באמצעות הוראת הקבע ניתן לשלם עבור חשבונות, לימודים ובין היתר החזרים על קבלת הלוואות. מכיוון שהשיטה מכילה הרבה יתרונות מעדיפים אנשים רבים להחזיר הלוואות בהוראת קבע על פני החזרים בשיטות תשלום אחרות כגון תשלום במזומן, אשראי או צ’קים. אז מהם היתרונות של החזר הלוואה בהוראת קבע? על כך בהמשך המאמר.

קצת על חברת בלנדר שמתמחה בהלוואות בין אנשים

האלטרנטיבה החברתית לבנקים ולהלוואות חוץ בנקאיות של חברות האשראי

חברת בלנדר מתמחה בהלוואות חברתיות (סוג של הלוואה חוץ בנקאית) ועובדה זו הופכת את ההלוואה להרבה יותר ידידותית ונגישה. החברה פועלת באמצעות פלטפורמה אינטרנטית ומחברת בין נותני הלוואות ומבקשי הלוואות. בלנדר עושה את החיבור ביניהם, מאמתת את היכולות שלהם, מתאמת בין הציפיות שלהם וגורמת לזה לקרות. התוצאה: ריבית גבוהה יותר לנותני ההלוואה, וריבית נמוכה יותר ללווים.

יתרון משמעותי נוסף של חברת בלנדר הוא שהיא מעניקה את ההלוואות במהירות (נושא שעשוי להיות קריטי במצבים רבים) ומספקת תנאים נוחים וגמישים כך שלוקח ההלוואה יכול לקבוע את ההחזר החודשי ואת תקופת ההחזרים ולהתאים אותם למצבו הכספי ולשגרת חייו.

המערכת החכמה של בלנדר והצוות המקצועי המעניק יחס אישי לכל לקוח, מאפשרים למבקש ההלוואה לקבל תנאים אטרקטיביים המותאמים לצרכיו. חשוב לציין כי כל המידע שנמצא בחברה מאובטח ודיסקרטי לחלוטין כך שהלקוח יכול להיות בטוח ורגוע לגמרי.

מעוניינים לקבל הלוואה משתלמת ולהחזיר בהוראת קבע?

אם גם אתם, כמו אנשים רבים שמתעניינים בהלוואה לסגירת חובות, או לכל מטרה אחרת מעוניינים בהלוואה משתלמת עם תנאי תשלום נוחים, הרי שכדאי לכם להכיר את היתרונות של הלוואה חברתית הכוללת החזרים בהוראת קבע.

 הלוואה חוץ בנקאית שנוח לקבל ונוח להחזיר

כאמור, חברת בלנדר פועלת באמצעות פלטפורמה אינטרנטית, כך שכל אזרח ישראלי בעל משכורת חודשית של 5,000 ש”ח יכול להירשם דרך האתר או האפליקציה ולהגיש בקשה להלוואה. על מנת להגיש בקשת הלוואה לכל מטרה בבלנדר, יש יש ללחוץ על כפתור “הגש בקשה להלוואה” כאן למעלה.

במידה וההלוואה אושרה, תקבלו את האישור מיידית לאחר השלמת בקשת ההלוואה. בשלב הבא המערכת תאתר עבורכם מלווים מתאימים. בשלב זה, במידה והושג מימון להלוואה, הכסף יועבר לחשבונן הבנק שלכם תוך כשני ימי עסקים.

החזרים נוחים בהוראת קבע

גם ההחזרים תוכננו כך שתוכלו לשלם אותם בצורה הנוחה ביותר. ההחזר החודשי בהוראת קבע מאפשר לכם לשלם את החזר ההלוואה בזמן ובראש שקט. הכסף משולם ישירות מחשבון הבנק ללא העמסה על מסגרת האשראי שלכם בבנק.

יתרון נוסף של החזרת הלוואה בהוראת קבע הוא שתוכלו לדעת מראש מהו התשלום החודשי שיהיה עליכם להחזיר ומהם התנאים להחזר, וזאת בזכות החלוקה לתשלומים חודשיים נוחים. עם בלנדר תוכלו לבחון את תנאי ההלוואה לפני קבלת ההחלטה, כדי להבטיח לעצמכם שמירה על איכות החיים. הידיעה כמה עליכם לשלם ומניעת החריגות וההפתעות יעניקו לכם שקט נפשי משום שתדעו בדיוק כמה עליכם לשלם ומתי ותשלטו על המצב.

מתמטיקה זה לא הצד החזק שלכם? אין שום בעיה, השתמשו במחשבון לחישוב תשלומי ההחזר

היום, אין צורך להיות מתמטיקאי מדופלם כדי לקבל מידע ולהחליט כיצד להחזיר את ההלוואה וניתן לבצע את כל החישובים באמצעות מחשבונים שנמצאים באינטרנט. באתר בלנדר, הלוואות בין אנשים, ישנו “מחשבון הלוואות” המאפשר לכם לקבוע את סכום ההלוואה, משך ההלוואה, ואת גובה ההחזר החודשי שמתאים לכם. באמצעות המחשבון תוכלו להחליט איך לפרוס את ההחזרים בצורה שמתאימה לכם.

חזור לבלוג >>