חובות משקי הבית הולכים וגדלים מדי שנה ובמקביל הם מתאפיינים בצורה שונה מזו שבעבר. אם בעבר רבים היו לוקחים הלוואות לצורך רכישת בית, רכב ואולי הלוואה נוספת, היום רבים הם הבתים שמחזיקים במספר רב של הלוואות, בסכומים משתנים ותנאים שונים שיכולים להקשות על תזרים המזומנים שלכם.

הרצון ליהנות מחיים כלכליים נוחים משותף לכל משקי הבית. כולם רוצים להחזיק במינימום התחייבויות ולדעת כי הם מסוגלים לעמוד באלו שלקחו על עצמם. במקרה בהם החזרי ההלוואות מקשות על התנהלות היום יומית כדאי לבצע בדיקה ולשקול לקיחת הלוואה אחת בתנאים נוחים ובהחזרים שאינם פוגעים באיכות החיים.

התאימו את ההלוואה הטובה ליכולות שלכם

החובות שברשותכם יכולים להיות בצורת הלוואות, קו אשראי בנקאי או חוץ בנקאי. הריביות הגבוהות, פריסה לא נכונה של ההלוואה ואי התאמה לצרכים שלכם יכולים כולם להוביל להחלטה לקחת הלוואה לסגירת חובות. בעת חישוב הלוואה החדשה שתיקחו יהיה עליכם להביא בחשבון כמה פרמטרים וזאת כדי להבטיח שהתנאים החדשים אכן יתאימו לחייכם:

  • גובה ההחזר החודשי – גובה התשלום אותו עליכם להחזיר מדי חודש חייב להתאים ליכולות שלכם. אתם לא יכולים להתפשר על סכום גבוה שאינו מתאים להכנסה הקיימת ולהוצאות שאתם יודעים עליהן. חשוב שההלוואה החדשה תוחזר בסכומים נוחים עבורכם.
  • תקופת ההחזר – אורך התקופה בה תחזירו את ההלוואה הוא שילוב של סכום ההלוואה וגובה ההחזר החודשי. אם יש לכם הלוואות והתחייבויות שונות שאתם מתקשים לעמוד בהן, זה הזמן לבחון הלוואה לסגירת חוב בפריסת תשלומים הנוחה לכם.
  • גובה הריבית – גובה הריבית משפיע על סכום ההחזר של ההלוואה (החודשי והסכום הכולל). למרות שמדובר במרכיב משמעותי, יש לבחון אותו גם בהתייחסות לתקופת ההחזר וקביעות גובה ההחזר. כאשר מדובר בהלוואה לצורך סגירת חובות התשלום הקבוע יאפשר לכם לבצע תכנון כלכלי נכון.

מטרתה של הלוואה לסגירת חובות תהיה להתאים את ההחזרים החודשיים ליכולות הכלכליות שלכם. רבים בוחרים לאחד את כל ההלוואות שלהם לאחת כדי לעשות סדר ופריסה מחדש של כל הסכום אותו הם חייבים. חלק מהלווים מבקשים בהזדמנות זו להוסיף סכום נוסף להלוואה.

חישוב ההלוואה

לקיחת הלוואה לסגירת חובות אמורה להטיב עם החיים הכלכליים שלכם. מחשבון החזר הלוואה יאפשר לכם לדעת אם ההצעה שהוצעה לכם היא טובה עבורכם וכמה תשלמו מדי חודש בתנאים החדשים. המטרה שלכם היא לשלם מדי חודש סכום כסף שאתם יכולים לעמוד בו ולכן חשוב לבצע חישוב החזר הלוואה חודשי. במקרה של פנייה אל בלנדר, הלוואות בין אנשים, תוכלו להיות רגועים כיוון שהתנאים לא משתנים לאורך תקופת ההלוואה.

עומדות לפניכם אפשרויות הלוואה מתאימות

הרבה משקי בית בישראל לוקחים הלוואה, עובדה זו אינה אומרת שכל משקי הבית הללו סובלים כלכלית אלא אומרת שיש לבחון את האפשרויות הקיימות. הלוואה לסגירת חובות מיועדת לאנשים אשר מבינים כי עומדת לפניהם אפשרות טובה יותר. בעזרת ההלוואה אפשר להיטיב עם התנאים, להפחית את התשלום החודשי וכך לסגור את החובות הקודמים. חברת בלנדר מזמינה אתכם לבחון את האפשרויות העומדות מולכם כשהמטרה היא ליצור עבורכם חיים כלכליים נוחים יותר.

חזור לבלוג >>