בתקופה בה לא מוצעים לקהל מסלולי השקעה סולידיים ורווחיים והריביות על ההלוואות מרקיעות שחקים, פלטפורמת בלנדר למתן הלוואות בין עמיתים היא פלטפורמה הוגנת שנותנת מענה לשני הצדדים. הרעיון העומד מאחורי הלוואות מסוג זה הוא פשוט, הוגן וחשוב לא פחות, חברתי. הפלטפורמה מפגישה במקום אחד בין אנשים אשר מבקשים ללוות כסף ובין אנשים אשר יש בידיהם כסף אותו הם מעוניינים להשקיע. המפגש בין השניים מאפשר לקיים עסקת הלוואה הגונה לשני הצדדים בצורה חוקית ומפוקחת.

מבקשי ההלוואות פונים לגופים הוגנים

מבקשי הלוואות צריכים לדעת כי הם יכולים לפנות לגופים נוספים מלבד הבנק. התחושה שרבים מהלווים מרגישים כשהם נכנסים לסניף הבנק היא ריחוק, תשלום עמלות גבוהות על פקידים ומשרדים יקרים.
במקרה של בלנדר, הלוואות בין עמיתים, הדגש הוא על הוגנות לשני הצדדים וחשוב לא פחות, שקיפות אשר מאפשרת לכל לווה לדעת מול מה הוא עומד, מהי הריבית שישלם ומה יהיה סכום ההחזר החודשי לאורך כל תקופת ההחזר.

בעלי הון יכולים להרוויח כסף

בעלי הון רבים מתוסכלים מכך שאין באפשרותם לקבל ריבית הוגנת לכספם בלי לסכן אותו בצורה משמעותית. הבנקים מציעים מסלולים שהם לא רווחיים ולפעמים אף מובילים להפסד הכספים בשל גביית דמי ניהול. במקרה של הלוואות בין עמיתים כל זה לא קורה, אין עמלות מפתיעות, וההליך כולו שקוף וברור. הפלטפורמה מקפידה על כמה כללים חשובים ששומרים על המלווים:

  • סכומים שנוחים למלווים – בקלות ניתן להצטרף אל פלטפורמת הלוואות בין עמיתים וליהנות מריביות ראויות אותן ידע מראשו כל המידע שקוף. כמו כן אין בהכרח צורך בסכומי כסף גבוהים כדי ליהנות מריבית אטרקטיבית.
  • בחינת הלווים – אחד התפקידים של המערכת המחברת בין הלווים למלווים הוא בחינת כל לווה כשהמטרה היא לדאוג להחזר על פי ההסכם מולו. המטרה היא לתת הלוואות הוגנות לאנשים הגונים שיכולים להחזיר את הסכום לו הם מתחייבים.
  • פיזור ההשקעה – ברגע שמשקיע בוחר להלוות את כספו, הסכום שברשותו מפוזר לכמה לווים וזאת במטרה לפזר סיכונים. ברור כי כל הלווים נבדקים ונבחנים, אך ההחלטה על הפיזור נעשית ליתר ביטחון וכדי למנוע סיכון.
  • קרן ביטחון – קרן להגנה על כספי המלווים, במצב שבו אחד הלווים יתקשה לעמוד בתשלומי החזר ההלוואה. הכספים שבקרן הביטחון מגיעים מהפרשה של אחוז מסוים מכל הלוואה, הן מצד הלווה והן מצד המלווה. בתנאים מסוימים, קרן הביטחון תשלים עבור המלווה תשלומי החזר שהלווה לא עמד בהם.

הלוואות הוגנות בפלטפורמה שקופה

הלוואה לכל מטרה בין עמיתים מתקיימים בפלטפורמת בלנדר המפגישה בין שני הצדדים. העקרונות אשר מאפשרים להליך להתקיים הם הוגנות, שקיפות וחברתיות. זוהי הזדמנות של כל אחד ליהנות מריביות הוגנות (ואין זה משנה באיזה צד הוא) ולחולל שינוי אמתי שמאפשר לשני הצדדים לבצע עסקה ששניהם מרוויחים ממנה ולא להשאיר את הרווחים רק אצל הגופים הגדולים.

חזור לבלוג >>