משקיעים רבים מסתפקים באפיקי ההשקעה הקלאסיים והמסורתיים שמוצעים להם על ידי יועצים ומנהלי תיקי השקעות כאלו ואחרים. יחד עם זאת, המשקיע הממוצע בישראל לא נחשף לאפשרויות השקעה שאינן כלולות בתיק ההשקעות המסורתי, לכן רבים מהמשקיעים בארץ לא מפזרים סיכונים בתיק ההשקעות שלהם והם לא משקיעים את כספם באפיקי השקעות אלטרנטיביים כדוגמת הלוואות חברתיות ועוד.

השקעה מוגנת – מה זה בדיוק?

גיל סתיו מנכ”ל בלנדר ישראל מסביר כי, “כל השקעה כרוכה בלא מעט סיכונים, לכן כל משקיע חייב להבין כי מרכיב ניהול הסיכונים הוא חלק משמעותי ובלתי נפרד בתחום ניהול תיקי ההשקעות. יש השקעות המאופיינות בדרגת סיכון גבוהה, לכן המשקיע עשוי למצוא את עצמו במעין רכבת הרים מהירה עם עליות וירידות, פניות חדות ושינויים מהירים, השקעה כזו יכולה להניב תשואה גבוהה בפרק זמן קצר, אך המשקיע צפוי לסבול מלחץ דם גבוה ומלא מעט דפיקות לב מואצות, הוא גם עלול לחוות הפסדים משמעותיים בגלל התנודתיות הגבוהה”.

משקיע חכם ומנוסה מנהל את תיק ההשקעות שלו באופן נכון ותוך פיזור סיכונים מיטבי. המשקיע המנוסה מגבש אסטרטגיית השקעות המתאימה לו ולרמות הסיכון שהוא מוכן לקחת, וכדי למזער סיכונים הוא כולל בתיק שלו אפיקים סולידיים והשקעות עם הגנה וביטוח מסוימים.

להשקעה מוגנת>>

ראוי לציין כי בתקופת משבר הקורונה וכחלק מהתוכנית הכלכלית של הממשלה, הוחלט להציע השקעה מוגנת לגופים המוסדיים שישקיעו בחברות הייטק. ההחלטה על כך פורסמה במאי 2021 על ידי ועדת ההשקעות של רשות החדשנות, והגופים המוסדיים המובילים שהצטרפו לתוכנית וקיבלו אישור להשתתף זוכים להשקעה מאושרת בהגנת המדינה, ולמעשה המדינה מספקת עבורם הגנה בשיעור של עד 40% מהיקף ההשקעות שלהם. בעוד הגופים המוסדיים ובעלי ההון הזמין להשקעות בחברות הייטק זוכים לאפיקי השקעות מוגנים, המשקיע הממוצע לא נהנה מרשת ביטחון לכן עליו לכלול בתיק שלו אפיקים המבטיחים לו הגנה מסוימת על כספו.

השקעות אלטרנטיביות כפתרון להשקעה המוגנת

תחום ההשקעות האלטרנטיביות ממשיך לצמוח בישראל וכיום המשקיעים יכולים לגוון את התיק שלהם ולכלול בו מגוון רחב של אפיקי השקעה אלטרנטיביים, כמו השקעות נדל”ן באירופה ובארצות הברית, השקעות בחברות הייטק ובמיזמים של חברות סטארט-אפ, השקעות באמצעות קרן גידור והשקעה אלטרנטיבית ומוגנת בהלוואות חברתיות.
בלנדר היא חברת פינטק בינלאומית המתמחה בעיקר באשראי צרכני, בלנדר מפעילה פלטפורמה טכנולוגית מצליחה ומתקדמת להלוואות בין אנשים – הלוואות חברתיות .

סתיו מוסיף כי, ” השקעה באמצעות פלטפורמת ההלוואות החברתיות של בלנדר הינה השקעה מוגנת הכוללת רשת הגנה כפולה עם חברת ביטוח בינלאומית. ההשקעות האלטרנטיבות הן הדבר החם ביותר בקרב המשקיעים בארץ ובעולם, ויותר ויותר משקיעים פרטיים בוחרים בהשקעה הבטוחה דרך בלנדר כדי לפזר ולהפחית סיכונים בתיקי ההשקעות שלהם”.

מניתוח הדוחות הכספיים והפרסומים של החברה ניתן ללמוד כי בלנדר שומרת על תשואה שנתית יציבה בשיעור של כ-7%, לאחר ניכוי עמלות. זו תשואה המתאימה לרבים מהמשקיעים הפרטיים, ואפיק ההשקעה בהלוואות החברתיות כולל הגנה חשובה באמצעות קרן הביטחון המנוהלת על ידי נאמן חיצוני לצורך הגנה על כספי המשקיעים המלווים, בשילוב שכבת ההגנה של חברת הביטוח הבינלאומית – כל אלו ועוד הופכים את ההשקעה באמצעות בלנד למוגנת ולמשתלמת במיוחד.

באמצעות השקעה בפלטפורמת בלנדר, ניתן לגוון את תיק ההשקעות שלכם ולכלול בו השקעה אלטרנטיבית עם שתי שכבות הגנה. כל משקיע יכול לבחור את ההשקעה המתאימה לו ביותר מבחינת סיכונים ושכבות הגנה.

להשקעה מוגנת>>

אין באמור לעיל משום ייעוץ השקעות, המלצה או חוות דעת באשר לכדאיות ההשקעה במוצרים פיננסיים שונים ואין בו משום תחליף לייעוץ מקצועי המתחשב בנתונים ובצרכיו האישיים של כל אדם. התשואה הינה ממוצעת במונחים שנתיים לחודשים ינואר-יולי 2023 ואינה מדד או ערובה לתשואת העתיד. התנאים המחייבים של הביטוח מפורטים בפוליסה המלאה שנרכשה על ידי החברה. בלנדר פי 2 פי ישראל בע״מ רישיון תיווך באשראי מורחב מס׳ 53438 .

חזור לבלוג >>