הגעת למצב בו יש לך מינוס בבנק וצורך דחוף לסגור אותו? גילית כי העמלות השנתיות עבור המינוס גבוהות? הבנק “מאיים” עלייך ולוחץ שתסגור את המינוס במידית אך לא נותן לך פתרון ראוי? זה הזמן למצוא פתרון ידידותי, נוח ומהיר.

לא כולם יודעים זאת, אך מינוס בבנק משמעותו הלוואה לכל דבר וזו תהיה לרוב בריבית לא אטרקטיבית. נוסף לכך שמדובר בהלוואה לא אטרקטיבית, אנשים רבים מגיעים לגבול המסגרת (המינוס) שהוצעה להם ואז הם יכולים למצוא עצמם מבקשים הלוואה נוספת או מגישים בקשה להגדלה של מסגרת המינוס מעבר לזה הקיים. כמובן, כל בקשה גוררת אחריה ריביות ועמלות נוספות. כדי להימנע מאי הנעימות והעלויות הגבוהות אפשר לפנות אל בלנדר ולבקש הלוואה לסגירת המינוס בבנק ולהתחיל לחיות על פי היכולות תוך ידיעה ברורה מהו התשלום שיורד מדי חודש.

קבלת הלוואה בקלות ומכל מקום

העולם המתקדם מאפשר לך לקבל הלוואה לסגירת מינוס בבנק בקלות ומכל מקום. ממש כפי שאתה יכול להזמין כל מוצר באינטרנט והוא יגיע אלייך באופן מידי, כך באפשרותך להגיש בקשה להלוואה ולקבל את האישור עבורה תוך זמן קצר (לרוב שעות ספורות), בלי לצאת מהבית.

בעוד שבעבר רק הבנקים יכלו לתת הלוואות, היום הפתרונות מגוונים והטכנולוגיה שעומדת לרשותך מאפשרת לך להוזיל את התשלומים החודשיים בתהליך קל ונוח. העובדה שההליך כולו מתקיים דרך האינטרנט (מהמחשב האישי או מהסמארטפון), אומר שאינך צריך לממן סניפים גדולים ופקידים רבים.

יתרונות להלוואה לסגירת המינוס דרך בלנדר

  • הליך פשוט ומהיר – שלא כמו נטילת הלוואה בבנק, אשר מצריכה הגשת בקשה אצל הפקיד, קבלת אישור מגורמים שונים בבנק והגעה לסניף כדי לחתום על טפסים, בבלנדר כל ההליך נעשה בקלות, מכל מקום ותוך זמן מינימלי, מהמחשב והטלפון הסלולרי.
  • שמירה על האשראי הבנקאי – אחת הסיבות לבקש הלוואה לסגירת המינוס היא לחץ של הבנק לסגור את המינוס או הגעה לגבול מסגרת האשראי הבנקאי. הלוואה דרך בלנדר מאפשרת לך לשמור על מסגרת האשראי הבנקאי.
  • עמלות שקופות וברורות– אחת התלונות שאנשים רבים מביעים בכל הנוגע לנטילת הלוואה היא העמלות השונות שאף פעם לא מסתיימות. בהליך מול בלנדר הכול שקוף, ברור והעמלות המעטות מוצגות גם בתעריפון וגם בזמן בקשת ההלוואה.
  • השארת הכסף אצל האנשים – יכול להיות שגם אתה מרגיש לא בנוח מכך שרוב הכסף נמצא אצל הבנקים וחברות האשראי. הלוואה דרך חברת בלנדר היא הלוואה חברתית ומאפשרת לך לקחת חלק בשינוי הכלכלי ולאפשר לאדם אחר להרוויח במקום לגוף גדול שמממן מנהלים ופקידים רבים.

להגיש בקשה עוד היום

אתה משלם ריבית מוגזמת על המינוס? זה הזמן לפנות אל בלנדר. את הבקשה להלוואה תוכל לעשות דרך המחשב או הסמארטפון כשכל שעלייך לעשות הוא להחליט כמה כסף ברצונך ללוות, לבחון מהו סכום ההחזר החודשי שתוכל לשלם מידי חודש ולהגיש בקשה ישירות באתר או באפליקציה. מרגע הבקשה ועד לאישור ההלוואה יעבור זמן קצר ובכל רגע תבין בדיוק מול מה אתה עומד.

חזור לבלוג >>