את השינוי התהומי שחל בעולם הצריכה כולנו מכירים ולא מעטים מאתנו נהנים לבצע את רוב הקניות הדרושות לנו דרך האינטרנט – בין אם מדובר על רכישת מזון, רכישת מתנות לכבוד החגים, רכישת בגדים, הזמנת רהיטים ועוד מגוון נרחב של אפשרויות רכישה. האפשרות לבצע את כל ה”סידורים” הללו חוסכת זמן יקר שהיה עשוי להתבזבז על נסיעות, פקקים, חיפוש חניה, עמידה בתורים ושיחות עם בעלי מקצוע שונים. לשמחת רבים – העולם נמצא בתנועה מתמדת ושואף להיטיב עם הצרכן ולאפשר לו לבצע מגוון סידורים נוספים מהבית תוך חיסכון בזמן ואנרגיות, כך שנוסף לכל הרכישות שהזכרנו, היום ניתן גם לקחת הלוואה דיגיטלית אונליין (Electronic loan או בקצרה E-Loan) וליהנות מהתנאים הכי טובים מבלי להסיר את נעלי הבית. אחת החברות המובילות בשוק ההלוואות שמבצעת ומציעה הלוואות דיגיטליות היא חברת בלנדר.

פלטפורמה מתקדמת לביצוע הלוואות אונליין

שותפי חברת בלנדר כוללים אנשי מקצוע מהשורה הראשונה. בין בעלי המקצוע נמצאים מומחים בכלכלה, פיזיקה, תעשיית הפיננסים, תחום המיסים והמשפט, תחום אבטחת מידע ובכירים משוק ההון. כל בעלי המקצוע חברו יחדיו, הקימו את חברת בלנדר ויצרו את השילוב המנצח בין הלוואות, קשרים בין בני אדם וטכנולוגיה מתקדמת שמצליחה ליצור את ההתאמה הטובה ביותר בין היכולות הכלכליות של מבקשי ההלוואה ובין נותני ההלוואה.

חברת בלנדר – כל היתרונות של לקיחת הלוואות במקום אחד

חברת בלנדר מתמחה בהלוואות בין אנשים וייחודה הוא שהיא מקשרת בין אנשים שמעוניינים לקבל הלוואה דיגיטלית אונליין (E-LOAN) ובין אנשים שמעוניינים לתת הלוואה ולהרוויח את הריבית. כאן נעצור לרגע ונציין כי תנאי ההלוואה בבלנדר הינם הוגנים ואטרקטיביים ­– בין היתר בזכות היכולת של כל לווה לקבוע מראש את גובה ותקופת ההחזרים המתאימים לו, באמצעות מחשבון הלוואה נוח ופשוט שנמצא באתר. כמו כן, החברה אינה דורשת ערבים ואינה גובה קנסות יציאה.

חברת בלנדר חוסכת ללקוחותיה את כל האינטראקציה עם הבנקים וחברות האשראי. אנשים שבוחרים בחברת בלנדר מגדירים כמה ריבית הם מוכנים לשלם, קובעים את תקופת ההחזר הנוחה להם ומבצעים תהליך מהיר שכולל: רישום לאתר, הכנסת סכום ההלוואה המבוקש והריבית שמתאימה להם ומילוי שאלון. במידה ומבקשי ההלוואה נמצאים מתאימים, מתחילה המערכת החכמה שמבוססת על אלגוריתם מתקדם ובלעדי לחפש מלווים פוטנציאליים. לאחר שהמערכת מאתרת מלווים שמסכימים לתנאי ההלוואה, עובר סכום הכסף אל חשבונו של מבקש ההלוואה תוך זמן קצר. עם חברת בלנדר ניתן ליהנות מכל היתרונות של לקיחת הלוואה לכל מטרה אונליין וליהנות מראש שקט משום שאין הפתעות, אין סיבוכים והדיסקרטיות מלאה.

אם אתם זקוקים להלוואה ולא מעוניינים להתעסק בבירוקרטיות מיוחדות ולהתפשר על תנאים שאינם מתאימים לכם באופן אישי ואם אתם מעוניינים בהלוואה בתנאים אטרקטיביים ולקבל את ההלוואה במהירות – בלנדר היא החברה שלכם. להצטרפות לבלנדר לחצו על כפתור “הגש בקשה להלוואה”.

 

חזור לבלוג >>