החלטתם לקחת הלוואה? אם כן, אתם בוודאי רוצים לקחת את האחת הנוחה לכם ביותר ולא כל אחת אשר יציעו לכם. אמנם רבים מן האנשים חושבים שאין להם אפשרויות רבות ואם הם רוצים לקבל כסף כאן ועכשיו עליהם לפנות אל הבנק או אל חברות האשראי, אך בפועל ישנן עוד אפשרויות אטרקטיביות שכדאי לקחת בחשבון.

איזו הלוואה תרצו לקחת?

רגע לאחר שהחלטתם לקחת הלוואה ולפני שאתם נוטלים אותה בפועל, כדאי שתבינו מה בדיוק אתם רוצים לקחת. יכול להיות שכרגע אתם עוד לא בטוחים מהם התנאים החשובים לכם, אך לאורך זמן תבינו כי כל אחד מהם יכול להשפיע עליכם.

  • סכום – סכום ההלוואה הנדרש לכם יכול להשפיע על הריביות שיבקשו מכם ועם זאת חשוב שלא לפחד לבקש את הכסף הרצוי. הימנעות מבקשת הסכום והתפשרות על פחות מהנדרש עלולה להוביל אתכם לבקשה להלוואה חוזרת וניתן לשער שמכך תרצו להימנע.
  • אורך תקופת ההחזר – כל אחד רוצה לסיים להחזיר את ההלוואה במהירות האפשרית ועם זאת ליהנות מהחזרים נוחים. כאן בחינת התנאים השונים מראש תאפשר לכם לקבל את ההחלטה לאורך כמה חודשים תרצו להחזיר את הסכום הנדרש מכם.
  • נוחות – היום אין חובה ביציאה מהבית כדי לקבל הלוואה לכל מטרה בריבית נמוכה. נוחות התהליך חשובה לא פחות מקבלת סכום הכסף כאשר יש להתייחס לקלות קבלת הכסף, השקיפות של הצד המלווה לאורך כל ההליך ובחירת הלוואה בתנאים שלא משתנים.
  • תנאים – התנאים מורכבים מגובה הריבית, אורך ההלוואה ומכאן ייקבע סכום ההחזר החודשי. אחד המרכיבים שיש לתת עליו את הדעת הוא הצורך בתנאים שלא משתנים לאורך תקופת ההחזר ומכאן הימנעות מהפתעות שלאורך זמן יכולות לעלות יותר כסף מכפי שתוכלו לשלם.

לא על הריבית לבדה

הריבית היא מרכיב אחד בתוך ההלוואה אך היא לא היחידה. אי אפשר להתעלם ממנה ואין להסכים לכל הצעה ובכל מחיר, אך בעת הסתכלות על המכלול ישנם גורמים נוספים שיכולים להשפיע עליה כמו למשל עמלות שונות (אשר נלקחות במקומות מסוימים), תנאי ההחזר, אורך תקופת ההלוואה וכמובן הסכום המבוקש.

היום גם אתם יכולים לחפש אחר הלוואה בריבית נמוכה, לערוך השוואות בין הגורמים השונים ואתם יכולים לעשות זאת בנוחות ואפילו בלי לצאת מהבית. בין האפשרויות אשר עומדות לרשותכם תוכלו למצוא גם את פלטפורמת הלוואות חברתיות בין אנשים של חברת בלנדר. בלי לצאת מהבית, דרך האתר, או הסמארטפון, תוכלו לקבל הצעת הלוואה ולקבוע בעצמכם את התנאים כשההליך כולו שקוף וללא הפתעות לאורך הדרך.

לקחת הלוואה חכמה

חיפוש אחר הלוואה בריבית נמוכה יכולה להעלות תוצאות שונות, אפילו בחיפוש באינטרנט. אתם יכולים לראות את ההצעות השונות ולשאול מהי ההצעה הטובה ביותר לכם (ותעשו זאת בצדק). ההחלטה לקחת הלוואה אינה אומרת שאתם צריכים להתחייב להחזרים שיהפכו את חייכם לקשים, להפך, היא צריכה לאפשר לכם לחיות בנוחות היום ובעתיד.

בעת שיחה או מפגש דיגיטלי (כמו מול נציג השירות באתר) עליכם לשאול את כל השאלות שנראות לכם רלוונטיות, לברר אם ישנן עמלות שנדרשות מכם (או שיידרשו מכם בעתיד), האם התנאים שלכם עומדים להשתנות לאורך תקופת ההחזר וחשוב ביותר, לברר כמה כסף תשלמו מדי חודש עבור ההלוואה שתקבלו. לאחר שתקבלו מענה על כל השאלות ותראו כי התנאים מתאימים לכם, תוכלו להסכים לקבלת הכסף הנדרש לכם. כל זה יכול להיות בהליך נוח, תנאים טובים ובשקיפות מלאה.

חזור לבלוג >>