בלנדר היא החברה הישראלית השנייה שנבחרה לתכנית והיא תקבל בשנתיים הקרובות ליווי מקצועי שנועד להכשיר את החברה לאפשרות של הנפקת מניות בבורסה.

תכנית ELITE הושקה בבריטניה ב-2014, בעקבות תכנית דומה שהושקה ב-2012 בבורסה במילאנו. 350 החברות בתכנית מגיעות מ-23 מדינות והן בעלות הכנסה מצרפית של יותר מ-30 מיליארד אירו ומעסיקות מעל 120,000 עובדים.

התכנית שכוללת ליווי מקצועי במשך שנתיים, נועדה להכשיר את מנהלי החברות לקראת אפשרות של הנפקת מניות בבורסה, הן בהיבט המקצועי והן מבחינת קשרים עסקיים הדרושים לקראת ההנפקה עצמה. כמו כן התכנית מסייעת לחברה להתכונן לפעילות כחברה ציבוריות, לאחר שההנפקה תצא אל הפועל.

בלנדר שייכת למגזר הפינטק, המשלב את תחומי הפיננסים וההיי-טק, מגזר המעורר עניין רב בעולם וזוכה לטיפוח של ממשלת בריטניה, המעוניינת להגביר את התחרות בתחום הפיננסי לטובת הצרכנים. החברה פיתחה פלטפורמה שמאפשרת מתן הלוואות בין אנשים פרטיים (P2P) – כחלופה לבנקים.

ד”ר גל אביב, מנכ”ל בלנדר: “הבורסה בלונדון הינה אחת הבורסות החשובות בעולם לחברות בינ”ל. הבורסה שמה לעצמה למטרה לאתר ולטפח חברות צעירות בעלות פוטנציאל הנפקה. בחירתה של ELITE  בבלנדר מסמנת את בלנדר כחברה משמעותית שעולם העסקים צריך לעקוב אחריה. מדובר בתוכנית איכותית אשר תסייע רבות לבלנדר לקראת הנפקה אפשרית בעתיד והתרחבות גלובלית”

חברת בלנדר היא החברה הישראלית השנייה שמתקבלת לתוכנית. קדמה לה בכך eToro, שפיתחה רשת חברתית למשקיעים ושנמצאת בתכנית כבר יותר משנה ובקרוב צפויה גם חברת שואובוקס להצטרף לתכנית.
בחירה זו מצטרפת להישג נוסף של בלנדר, אשר סומנה על ידי לשכת המסחר הבריטית ו KPMG כאחת מחברות הפינטק הצעירות המבטיחות בשנת 2015.

שאלות נוספות? לחץ כאן

חזור לבלוג >>