פסגות הינו בית ההשקעות הגדול בישראל המנהל נכסים עבור כמיליון לקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים בהיקף של כ-189 מיליארד שקלים. בית ההשקעות פועל כבר היום בתחום האשראי העסקי. ההחלטה להיכנס לאשראי צרכני באמצעות רכישת 20% מחברת בלנדר מצביעה על אמונו בקטגורית ה-P2P הצומחת, אשר מהווה חלופה עדכנית ואטרקטיבית להלוואות צרכנים.

למה בלנדר?

בחירת פסגות בבלנדר, נעשתה לאחר בחינה מעמיקה ומקיפה של התחום, בזכות הטכנולוגיה הייחודית של בלנדר המאפשרת בדיקה קפדנית ויסודית של כל הלווים. המערכת מבצעת התאמה מקסימלית בין בקשות הלווים לבין ציפיותיהם של נותני ההלוואה. שיתוף הפעולה בין שני הגופים המובילים בתחומם משרת הן את לקוחות פסגות והן את כלל הציבור.
תחום האשראי הצרכני בישראל מאופיין בריכוזיות גבוהה כאשר כ-95% מהאשראי נשלט על ידי הבנקים וחברות כרטיסי האשראי שבבעלותם. ריכוזיות זו גורמת לכך שפערי הריבית ללקוחות גבוהים ואינם תחרותיים. פעילותה של בלנדר מייצרת בשורה צרכנית אמיתית לציבור בישראל ומפחיתה את עלויות התיווך ופערי הריביות.